HUSK NY KANALSØGNING

Som nævnt i de seneste artikler og nyhedsbrev (e-mail) skal du lave ny kanalsøgning efter omlægningen den 9. februar. Har du ikke fået vores e-mail om omlægningen, så opret dig som bruger på hjemmesiden og tilmeld dig vores nyhedsbrev.
Har du problemer efter omlægningen, så læs hele denne artikel – klik nedenfor.

Bemærk: Der findes 1000-vis af forskellige TV-modeller. Har du problemer med at finde kanalerne, eller ligger de i forkert rækkefølge, så start på vores Support-sider her eller Tunes hjemmeside her. Løser det ikke problemet, så kontakt producenten eller den butik hvor du har købt dit TV. Vi kan desværre ikke yde support på indstillinger af de mange forskellige TV vore medlemmer har.

Vi har dog hørt om enkelte generelle problemer med indstilinger og vil liste vores bud på en løsning herunder efterhånden som de dukker op:

Indstilling af digitalt Panasonic TV: Brugere af Panasonic TV skal foretage en fabriksnulstilling. Der har været en fejl i Tunes hovedstation, som først betød, at Panasonic skulle indstilles med landevalg “Norge”. Fejlen er nu rettet, og Panasonic skal geninstalleres “i Danmark”, da DR Online ellers ikke fungerer. Oplever du andre fejl med et Panasonic TV, så kontakt Panasonic

. Meld gerne tilbage via HelpDesk og del din viden til glæde for andre Panasonic-ejere. Dette afsnit tilpasses løbende, hvis der dukker nye problemer og/eller løsninger op.

Mener du efter læsning af denne artikel, at bestyrelsen kan besvare et spørgsmål relateret til den ny kanalstruktur, så opret en sag i vores HelpDesk – venligst undlad at lægge beskeder på vores telefonsvarer, som er forbeholdt AKUTTE henvendelser.

Venlig hilsen Bestyrelsen.