Afbrydelse – om igen!

UPDATE 2. januar kl. 21.30 – afbrydelse udsat til torsdag nat:

TV-signalet blev alligevel ikke afbrudt i formiddag, og fejlen blev ikke rettet. I sidste øjeblik besluttede den ansvarlige for den overordnede signalforsyning at udsætte det planlagte servicearbejde, da man var bange for at komme til at genere for mange vitale internetafhængige kunder på årets første arbejdsdag.

Vi beklager den uheldige “Ulven kommer”-virak der skabes omkring fejlretning og deraf følgende afbrydelser. Men vi agerer og informerer på baggrund af de oplysninger vi får udefra.

Såfremt vi ikke melder andet ud, må den varslede afbrydelse forventes natten til fredag den 5. januar.

Venlig hilsen bestyrelsen

(den oprindelige artikel kan ses herunder)

Godt nytår!

TV-signalet afbrydes i dag tirsdag den 2. januar i tidsrummet 10-12. Afbrydelsen forventes at vare mellem ½ og 2 timer og gælder alene TV. Internet og dermed Gplay (web-TV) kan sagtens anvendes imens.

Fejlen ligger – som også udmeldt på hjemmesiden – i det indkommende signal udefra. Siden 19. december 2017 har vi oplevet pixelleringer, først 1 – 2 gange, stigende op til 8 gange i døgnet på samtlige kanaler i 4-30 sekunder. Værst var det 30. december. Den 31. har der stadig været lidt kortvarigt, 3 gange, og 1. januar en enkelt gang, kl 12.19.

BEMÆRK: Denne meddelelse er også udsendt på SMS. Har du ikke fået den, er det fordi du har glemt at indtaste dit mobilnummer i din profil under Selvbetjening. Det vil vi så opfordre til at du gør med det samme.